top of page

My birthday blog!


Zoals jullie weten zijn we allemaal eenmalig in het jaar jarig. Dan vieren we het feit dat we weer een jaartje hebben mogen leven, ouder zijn geworden of gewoon het feit dat onze ouders deze dag het niet meer hielden en ons wel op de wereld moesten zetten. Dus deze blog wil ik graag opdragen aan het feit dat er weer taart gegeten mag worden en er weer een beetje obesitas bij is gekomen. In deze blog zal ik schrijven over wat er dit jaar allemaal verandert is mijn leven eigenlijk. Want we kijken naar mijn opinie niet vaak genoeg terug naar wat we allemaal verandert is in een jaar. Maar ik begin eerst met hoe ik mijn verjaardag heb gevierd.

Zoals Amerikanen dat vaak doen vier ik mijn verjaardag een hele week!!! Hahaha, dat klinkt heel uitbundig, alleen ga ik deze week alleen maar dingen voor mijzelf doen. Masseur, pedicure, sauna, alles voor mijn geestelijke gemoedstoestand en allemaal verspreid. Dit doordat ik mijn tijd het beste wil benutten. Zelden neem ik tijd om vrij te zijn en heb ik dan ook echt vrij. Dus deze week staat alles in het teken van ME! Had al helemaal in mijn hoofd bedacht dat ik de blog zou begin met 'IK HEB EEN NIEUWE AUTO!' Want dat is dit jaar mijn Kado aan mijzelf. Ik heb wat gespaard en kan nu eindelijk gaan kijken voor een nieuw autootje. Ik was dan ook dinsdag op pad met mijn vader om te kijken naar een Peugeot 208, totaal verliefd, maar de garage wou hem laten gaan voor €5500(bij betalen) en dat terwijl de auto zelf nog geen €8750,- koste(met inruil, snelle rekensom, maar is nog steeds niet een positieve uitkomst). Ik ben gekke henkie niet, dus na mijn laatste bod van €5000,- hielden we het maar voor gezien. Ik weet nu wel wat ik zeker wil in ieder geval(wat ook al een wonder is, zullen we hier even een momentje voor uittrekken?)

Woensdag ben ik voor mijn gemoedstoestand en mijn difterie/kinkhoest/ebola naar de sauna geweest. Gewoon even om alles open te stomen en m'n ziel te ontspannen. Samen met een lieve vriendin gegaan en totaal tot rust gekomen, zelfs een beetje high weggegaan. Ik ging in het koude bad(even kijken of ik kan overleven op de noord-pool). Was best te doen, maar de chloor geur in dat bad? (helemaal lijp en dan niet de rapper).

Toen ik uit het bad kwam voelde ik mijzelf helemaal in een roes zitten. Ik bedacht me, 'zo voelt het dus als je high bent'(ik heb hier totaal geen verstand van #bravehendrik). Even gegoogled en wat blijkt, je kunt echt high worden van Chloor(dit heb ik vernomen op een forum met als reactie eronder 'goed topic wel'). Gelukkig was de roes snel voorbij, want ik moest nog auto rijden (naar Almere wel te verstaan), want we gingen SUSHI eten!!!#helemaalblij #sushiverslaafd #sushiisdushi.

Donderdag was het dan mijn ECHTE BIRTHDAY (Om 10 uur wel te verstaan)! En deze dag heb ik gesport, m'n auto gewassen(laten wassen dan), dezelfde auto op marktplaats gezet en een taartje gegeten met een andere lieve vriendin. Het was een super relaxte dag en voelde me zo jarig door alle felicitaties *hearteyes*.

Maar de week is nog niet om! Moet nog naar de pedicure, Masseur, Paradiso (want ook al ben je ouder, betekent niet dat de heupjes vast geroest zijn!) en de kapper laten we maar voor de volgende keer als ik wel m'n nieuwe auto heb.

Maargoed wat is er allemaal verandert dit jaar? Voor mijn gevoel niet veel, als ik kijk naar mijn huidige situatie, MAAR! Ik heb wel gespeeddate, werk op een leuke locatie en heb nog steeds ongelofelijk lieve mensen om mij heen, waar ik toch wat tijd voor vrij gemaakt heb! Daarnaast deel ik mijn leven met jullie in mijn blogs en dat vind ik eigenlijk het allerleukste wat er verandert is! Cheers! I'll drink to that! Xoxo


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page