top of page

Vakantie bespaar blog


Het is bijna... VAKANTIE! Nouja voor de gewone mens, met een gewone baan en kinderen. Vakantie bestaat in mijn boek al jaren niet meer, want toen ik studeerde werkte ik in de vakantie en nu ik werk, werk ik nog steeds in de vakantie(ja hard werkende Nederlander hier). Hoef er geen lintje voor hoor, MAAR als iemand Willem een linkje wilt sturen dat ik sponsor in zijn onderhoud? Word erg gewaardeerd! Anyway! Het is wel bijna vakantie, maar niet iedereen is zo vermogend om elk jaar naar Curadise te vliegen of Thailand en die camping heb je na een paar jaar ook wel gezien(Als je daar ooit bent geweest, anders is dit al meteen je eerste tip! Ga een keer naar de camping! Er zijn ook schone met aparte badkamers ;)). Dus hier een paar geld bespaar tips van de echte vakantie guru, de koopjes jager, de 'ik heb geen geld voor dure vakanties'. En mensen die mij kennen weten dat ik van verre en lange vakanties hou. Ik zal iedereen uit de waan halen, dat kost echt geen €5.000,-, want zoveel verdien ik ECHT NIET! Zoek eigenlijk nog sponsoren of donateurs voor het Fallon Fonds, alles is welkom!!

Geld bespaar tip 1:

Boek last minute! Je kent deze tip vast allang, maar als het je niet interesseert waar je naartoe gaat? Boek lekker laat. Zo heb ik ooit last minute Marmaris geboekt voor €200,- voor 1 week(4* hotel alles, want ook al is je budget low, je moet blijven shinen voor de gram;)).

Geld bespaar tip 2:

Check deze sites/apps

VakantiePiraten.nl

Fly2beach.nl

VakantieVeilingen.nl

Groupon.nl

Beste deals tegen de laagste prijzen!(Thank me later)

Geld bespaar tip 3:

Boek VROEG! Als je weet wat je wilt? Boek het vroeg, ga niet wachten tot juli, want dan ga je ook juli prijzen moeten betalen. En iedereen weet 'ain't nobody got time for that!'

Geld bespaar tip 4:

Wil je een goedkoop ticket? Boek woensdag. Klinkt heel vreemd, maar woensdag is 1 van de dagen dat de ticket prijzen veelal goedkoper liggen dan zaterdag, puur logistiek natuurlijk. Want eerlijk, wie boekt random woensdag een vlucht? Is ook wel gek, MAAR werkt wel in jou voordeel!!

Geld bespaar tip 5:

Vlieg doordeweeks. Dus voor de mensen die geld hebben en gierig zijn? Vlieg zaterdag, vrijdagavond, dan ben je Ballin! Wil je geld besparen, vlieg dan die random woensdag om random 2 uur s middags. Kan soms wel tot €100/200 euro schelen en dat zijn toch wel hele leuke schoenen?

Geld bespaar tip 6:

Als je een combinatie reis maakt, check verschillende sites in het buitenland. Kijk niet hier in Nederland, want ook dan ben je BALLIN! Prijzen in het buitenland liggen veelal lager. BV als je van LA naar Miami vliegt, kijk eerst op wtc.nl en kijk daarna bv op priceline.com! Kan je garanderen dat het in Amerika goedkoper is! En hou het niet bij 1, vergelijk ze allemaal! Want ook in het buitenland is er verschil. Het lijkt omslachtig, maar wat heb je liever, makkelijk en duur of moeilijk en money in the bank? Ik had het wel geweten!

Vakantie bespaar tip 7:

Last but not least, als je net zo gek als ik wilt doen? Boek alles los! Zo krijg je het meeste 'waar' voor je geld! Plus kun jij zelf bepalen wanneer je wat betaald? Betaal je eerst dat dure ticket of eerst je verblijf? Is niet alleen goedkoper, maar ook economisch. Hoef je ook niet de hele maand op water en brood te leven omdat je een keer weg wilt!

Hoop dat jullie wat hebben gehad aan mijn tips! Zijn er nog vragen, je kunt mij altijd een berichtje sturen, een reactie achter laten, op FB, insta! Veel plezier en laat me weten wat het geworden is! Xoxo

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page