top of page

My favorite work out blog!


Jaja beste blog lezers. Heb al vaker geschreven over sporten, motivatie en producten. Voor deze blog dacht ik, laat me eens mijn favoriete work outs documenteren in een blog. En ik ben heel eerlijk, ga niet doen als al die mensen die ervoor betaald worden, trainen blijft iets waar je je toe moet zetten. Sommige mensen doen soms net of ze wakker werden met hun 'summer body' en als je maar 'hard' genoeg traint, kan jij dat ook wel! Nou laat me jullie wat vertellen, vooral mensen die 'fit' in hun instagram naam hebben. DAT IS NIET ZO! Ik train zelf al 2 jaar, waarbij mijn lichaam wel strakker is geworden, veel(super veel natuurlijk) meer spier is dan vet(why the fuck you lying?xD), maar als ik de weegschaal moet geloven verandert er niks. Dat is niet zo, spier is sowieso zwaarder dan vet en daarbij blijft eten(hoe vaak, wanneer, hoe laat) een puntje. Ben namelijk heel eerlijk, de mc donalds ziet mij bijna nooit, donuts en snoep hou ik niet zo van en heel af en toe eet ik chips, maar met mate. Daarnaast ben ik gestopt met bullit drinken en drink ik alleen op z'n tijd nog af en toe koffie. Waarvan ik gemerkt heb dat je net zo loom wordt als bullit(dus hoe goed is koffie nou? #Letsbehonest!). Dus met voorgenoemd benoemt te hebben zou ik eruit moeten zien als elk fit model op insta? Zo werkt het natuurlijk niet. Elk lichaam heeft een code en die moet je zien te kraken. Dat blijft iets waar ik heel erg mee worstelen. Maargoed, van niks doen word je lui en zie ik er nog meer uit als een 'sack of patato's' dan ik nu al doe. Daarom heb ik wat oefeningen genomen, waarbij ik de burn morgen nog voel. Armen, benen/billen en buik. Ohja! Lezen betekent ook dat je ze moet proberen en laat zeker even weten hoe je het vond!

Wou mezelf als instafit model gebruiken, maar na een rondje anything zie ik eruit als Sebastiaan van de kleine zeemeermin, dus dat doen we niet. We laten het aan de echte modellen over.

Armen/Schouders

Benen/billen

Buik

Good luck en laat me weten hoe het was. Xoxo

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page