top of page

New Castle for the weekend

Je kent het wel. Opzoek naar een goedkope vakantie bestemming voor niet al te lang en niet al te veel geld. Dan kom je veelal op busreizen uit of op bootreizen. Niet zo fabeltastisch als de cruise die ik in december had gepakt in Miami, maar wel even er tussenuit. De kruidvat had een aanbieding voor €50! Naar new castle! Waarom niet? De laatste keer dat ik deze boottocht had gemaakt was ik in mijn beleving ook nog geen 18 PLUS! Geen 18 Plus! Ik mijn travel buddy gevraagd en die zei meteen de magische woorden 'Dan kunnen we gaan winkelen!'. Totaal oppervlakkig en algeheel kenmerkend voor ons als shop junkies was ik dan ook blij dat zij dit ook zo voor zich zag.

Datum geprikt, om erachter te komen dat deze datum best gunstig was, doordat het paasweekend was! Wat betekent extra vrije dag erbij! Wij geboekt en wachten tot het zover was.

Alla ons op tijd gekomen, doordat wij ook weleens een cruise hebben gemist, jawel, lang verhaal. Het was lomp en heeft ons veel geld gekost.

Maargoed! De mini cruise! Je stapt op in IJmuiden, waarbij je rond 5 uur 's middags naar New Castle vaart, waar je de volgende ochtend om 9 uur arriveert. Vanaf hier ga je de boot af en staat de bus al klaar, als je deze geboekt hebt. Deze brengt je naar het centrum voor €7,-. Na wat geklungel en ons motorisch gestoorde vermogen zijn we toch tegen het grote winkelcentrum aangelopen. Een huge mall met genoeg te zien! Winkelen in New Castle krijgt van mij dan ook echt een dikke 8! 10 zou het hebben gekregen als er ook sale was, maar dat komt meer door mijn koopjesjagerige aard. Genoeg te zien, genoeg te doen en genoeg te eten! Want 'we love food!' Als echte fatties dat we zijn hebben we bij Nando's gegeten. Ik kende het nog niet, naar het was zeker de moeite waard! Super lekkere kip van de grill met een lekkere side, JAMMIE!

De cruise zelf krijgt van mij een 6. De hutjes zijn krap(met een stapelbed) en ik vermoed ook dat het onze pech was, maar het volk was erg luid. En niet op de gezellige manier als mijn familie is. We zijn tot twee keer toe toegejouwd alsof wij een circusattractie waren. Erg vreemd als je het mij vraagt of als dat je manier om aan een vrouw te komen, laat me je even uit de waan helpen, je gaat forever alone blijven! Have Some CLASS! Al met al wel een leuk tripje voor met 'de girls!'. Waarbij je het zo duur kan maken als je zelf wilt, doordat je ook je eigen snacks, wijn of gewoon drinken kunt meenemen. Ik zou zeggen, hou de acties in de gaten en geloof me, meer dan €50,- is het echt niet waard! Wees geen dief van je eigen portemonnee. Xoxo


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page