top of page

Fit tea or nah?

Vandaag zal ik een review/recensie schrijven over fit tea en mijn persoonlijke ervaring hiermee. Let wel op! Het is persoonlijk, Misschien zijn er andere mensen lovend over, maar dit is mijn ervaring hiermee.

Even een korte introductie over het product. Het is een product dat geheel natuurlijk is. Dit wekte mijn interesse, natuurlijke producten zijn dan ook het aller beste voor je, ook op lange termijn. Het product beloofd gouden bergen, hier had ik al moeten denken SKUURT! Maar goedgelovig als ik ben heb ik het toch geprobeerd. Het product wordt aangeprezen door heel veel bekende mensen, waaronder Kylie Jenner, Khloë Kardashian, Dj Khaled en Amber Rosé. Allen natuurlijk slanke dames met prachtige lijfjes, op Dj Khaled na dan.

Goed, ik besteld, het kost $24+$10 verzendkosten, hier werd het al een beetje prijzig en had ik moeten denken, ga naar de tuinen(Hollands & Barret, maar voor mij is het nog steeds de tuinen). In vergelijking met een teatox kopen in Nederland waren de prijzen wel soortgelijk. Ik braaf gewacht tot het kwam, maar het kwam maar niet! DING DONG! He de bel! Postbode 'mevrouw Maduro u moet nog €13,- betalen'. Nee echt waar?! Jawel inklaringskosten! De thee heeft me dus €47,- gekost. Duur theetje dus. Nouja als de 'belly bloat' weg gaat, ik 5 kilo afval en de 'cravings' weg zijn? Dan was het het MISSCHIEN WEL WAARD.

Ik kwam bedrogen uit. De weegschaal begon na een week alleen maar 'I'M ALL THE WAY UP!'/'Turn down for what?!' En niet op de goede manier. Hierna zei mijn personal trainer, ga je meten! De weegschaal ziet echt niet alles. Oke, eind resultaat 2 centimeter, alleen wel een toename van 0,5 kilo en de belly bloat was wel weg. Ik was erg teleurgesteld in het product. Ik heb ernaast gewoon normaal gegeten, ben al een tijdje gestopt met bullit drinken, sport 4x in de week en verder heb ik letterlijk 1 Bio punt worteltaart gegeten. Ik ben dus niet zo lovend. Maar ik sta natuurlijk niet als boegbeeld van het product, dus probeer het vooral! Dit waren mijn resultaten! Conclusie: Het helpt wel, maar is voor mijn doen iets te prijzig. Alternatief: Wat ook werkt is 'heet water in de ochtend met citroen'. Ik drink deze ook in de avond, maar heeft hetzelfde resultaat voor een veel voordeligere prijs. Hiernaast zijn de 'infused waters' met gember en munt ook altijd een goede aanvulling.

Zal in een volgende blog schrijven over mijn resultaten met 'sweet sweat'. Het product komt uit Amerika en ik ga het ook 2 weken gebruiken bij elke training die ik doe! Kom terug en lees vooral verder! XOXO


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page