top of page

Waarom ben ik vrijgezel?


Dat is een hele goede vraag en als ik dat wist had ik er vast geen blogpost over geschreven. Net als alle wereldse problemen, waarom is er oorlog? Waarom lijden mensen honger? Waarom is trump president geworden? Waarom is Fallon vrijgezel?

Is makkelijk om te zeggen 'het ligt niet aan mij', want Mannen zijn klootzakken, denken met 1 ding, hebben geen gevoel, val altijd op dezelfde, goede bestaan niet meer, je kent het lijstje wel.

Wat ik wel kan beamen nu ook 'ouder' wordt(ja zeker, het is niet te zien, maar van binnen ben ik 60). Is dat het lastiger is om iemand te ontmoeten, als je begin 20 bent dan sta je in het midden van je sociale leven, ga je uit, studeer je nog en heb je nog een leven naast werken. Dat verandert echter als je een baan krijgt, jawel, je leven bloed rood en dood als je gaat werken. Als ik voor mijzelf mag spreken dan. Na werk ben je toch best moe, je bent ook geen 16 meer dat je nachten doorhaalt en je haalt je plezier uit uiteten gaan en visite ontvangen. Je hebt prioriteiten, want je moet je vaste lasten betalen, de huur (die ik niet heb, maar er moet wel gespaard worden, anders komt deze nooit), vakantie(wat ik het allerliefste doe) en voor mij nog sporten(wat echt moet gebeuren anders word ik letterlijk 'een sack of patatos). Als ik mijzelf neem. Ik vind het altijd een hele prestatie als ik een paar uur heb vrij gemaakt voor mijn familie die ik ook zelden zie, mezelf naar de sportschool heb gesleept, alle financiën heb afgerond en nog wat heb kunnen luieren. Dus waar haal je de tijd vandaan om ook nog een man aandacht te geven? Dat is vermoed ik de reden dat ik nog vrijgezel ben. Dat ik niet op zoek ga, maar mijn prioriteit ligt bij het ordenen van mijn persoonlijke leven. Waarbij de gemiddelde ex zeker 2 keer per jaar nog een keer een camio maakt en zegt 'ik mis je'. Dat je even begint te twijfelen en denkt 'hij was best leuk, waarom werkte het ook alweer niet?'. Omdat we anders waren! Wake up girl! Achja, als ik het antwoord had, had ik het met jullie gedeeld, maar die heb ik niet. Het welbekende 'ik ken nog iemand die perfect bij jou zou passen!' is natuurlijk ook algeheel een flop. Die mannen zijn nog meer desperado dan jij, DOE HET NIET! Door wie je ook nooit een man moet laten uitzoeken zijn je ouders. Hoewel zij jou gemaakt hebben, het beste met je voorhebben, je billen hebben geveegd en ook mama heeft je gedragen, is dit niet een indicatie dat zij enig idee hebben wat jij leuk vindt of wat bij je past. Ik neem mijn eigen moeder als voorbeeld, die ziet in mannen met veel problemen, zonder ruggengraat altijd potentie voor mij, want ik wil natuurlijk een watje met issues, echt een droomvent. Nou discrimineer ik niet en heeft elk huisje zijn kruisje, elk persoon zijn bagage, maar ik kan niet mijn eigen spullen tillen en dat van een ander, conclusie? Moeder weten niet altijd best. Wat ik wel nog ga doen is speeddaten en daarbij geef ik jullie nog een terugkoppeling. Ga nog wel meer doen, maar dat ga ik nog niet verklappen. Zie mijn Posts tegemoet en ik wens jullie een hele goede en gezegend weekend toe. Xoxo


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page